Výhodné investície do internetovej reklamy

Do akej internetovej reklamy investovať?

Podnikatelia, základná chyba u väčšiny podnikateľov je v kvalite obsahu vašich web stránok. Predtým, ako zainvestujete do reklamy, prekontrolujte si kvalitu svojej web stránky. Viac rád o tom, ako mať kvalitný obsah www stránok, uvádzame na stránke Obsah kvalitnej www stránky.

odporúčané investície do PPC reklamy 

Nepíšeme o technickej časti stránok, ale o jednoduchosti webu, kvalitnej titulnej stránke a prehľadnej navigácii. Ak máte web stránku, v ktorej sa návštevníci ľahko zorientujú, môžete smelo spustiť svoje reklamné kampane.


4 TOP investície do internetovej reklamy

V marketingovom mixe úspešného webu určite nesmie chýbať:

  1. Registrácia do katalógov
  2. PPC reklama na Google
  3. PPC reklama v eTargete
  4. Vytvorenie podpornej www stránky (tzv.microsite)

 

späť na stránku podnikanie

Predvoľby súkromia
Cookies používame na zlepšenie vašej návštevy tejto webovej stránky, analýzu jej výkonnosti a zhromažďovanie údajov o jej používaní. Na tento účel môžeme použiť nástroje a služby tretích strán a zhromaždené údaje sa môžu preniesť k partnerom v EÚ, USA alebo iných krajinách. Kliknutím na „Prijať všetky cookies“ vyjadrujete svoj súhlas s týmto spracovaním. Nižšie môžete nájsť podrobné informácie alebo upraviť svoje preferencie.

Zásady ochrany osobných údajov

Ukázať podrobnosti
Naša webová stránka ukladá údaje na vašom zariadení (súbory cookie a úložiská prehliadača) na identifikáciu vašej relácie a dosiahnutie základnej funkčnosti platformy, zážitku z prehliadania a zabezpečenia.
Môžeme ukladať údaje na vašom zariadení (súbory cookie a úložiská prehliadača), aby sme mohli poskytovať doplnkové funkcie, ktoré zlepšujú váš zážitok z prehliadania, ukladať niektoré z vašich preferencií bez toho, aby ste mali používateľský účet alebo bez prihlásenia, používať skripty a/alebo zdroje tretích strán, widgety atď.
Používanie analytických nástrojov nám umožňuje lepšie porozumieť potrebám našich návštevníkov a tomu, ako používajú našu stránku. Môžeme použiť nástroje prvej alebo tretej strany na sledovanie alebo zaznamenávanie vášho prehliadania našej webovej stránky, na analýzu nástrojov alebo komponentov, s ktorými ste interagovali alebo ste ich používali, zaznamenávanie udalostí konverzií a podobne.