Virálny marketing

Virálny marketing

Týmto spôsobom propagácie sa šíri reklamné posolstvo firmy medzi používateľmi internetu dobrovoľne. Zadávateľ reklamnej kampane nemá možnosť ovplyvniť smerovanie kampane, ani ju zastaviť.

 

Formy virálneho marketing:

  • meme
  • video
  • fotografia
  • obrázok
  • sms správa
  • elektronická pohľadnica
  • voľne stiahnuteľný software
  • počítačová hra

 

Virálny marketing je podporný spôsob propagácie. To, či bude mať takáto kampaň na internete úspech, záleží od cieľovej skupiny a jej motivácie rozosielať správu ďalej. Veľký vplyv má aj samotné spracovanie posolstva, či je dostatočne vtipné a originálne, ako aj jeho dátová veľkosť.

 

späť na internetová reklama

Predvoľby súkromia
Cookies používame na zlepšenie vašej návštevy tejto webovej stránky, analýzu jej výkonnosti a zhromažďovanie údajov o jej používaní. Na tento účel môžeme použiť nástroje a služby tretích strán a zhromaždené údaje sa môžu preniesť k partnerom v EÚ, USA alebo iných krajinách. Kliknutím na „Prijať všetky cookies“ vyjadrujete svoj súhlas s týmto spracovaním. Nižšie môžete nájsť podrobné informácie alebo upraviť svoje preferencie.

Zásady ochrany osobných údajov

Ukázať podrobnosti
Naša webová stránka ukladá údaje na vašom zariadení (súbory cookie a úložiská prehliadača) na identifikáciu vašej relácie a dosiahnutie základnej funkčnosti platformy, zážitku z prehliadania a zabezpečenia.
Môžeme ukladať údaje na vašom zariadení (súbory cookie a úložiská prehliadača), aby sme mohli poskytovať doplnkové funkcie, ktoré zlepšujú váš zážitok z prehliadania, ukladať niektoré z vašich preferencií bez toho, aby ste mali používateľský účet alebo bez prihlásenia, používať skripty a/alebo zdroje tretích strán, widgety atď.
Používanie analytických nástrojov nám umožňuje lepšie porozumieť potrebám našich návštevníkov a tomu, ako používajú našu stránku. Môžeme použiť nástroje prvej alebo tretej strany na sledovanie alebo zaznamenávanie vášho prehliadania našej webovej stránky, na analýzu nástrojov alebo komponentov, s ktorými ste interagovali alebo ste ich používali, zaznamenávanie udalostí konverzií a podobne.