Reklama na sociálnej sieti
Marketing na sociálnych sieťach
![ako na marketing na sociálnych sieťach sociálne siete, marketing na sociálnych sieťach](/resize/af/300/200/files/tvorba-eshopu/socialne-siete-marketing-na-socialnych-sietach.jpeg)
Sociálne média by sme mohli rozdeliť na profesionálne, ako napr. LinkedIn, ktorý je ideálnym miestom nielen pre hľadanie práce, ale aj prezentáciu vašej firmy či zdieľanie článkov z vášho blogu.
A ďalej sú to sociálne siete, ako Facebooku, Instagram a Youtube, kde máte s premyslenou stratégiou taktiež šancu na úspech.
Marketing na sociálnych médiách nie je v dnešnej dobe žiadnou novinkou.
Sociálne siete umožňujú lepšie spoznať svoju cieľovú skupinu zákazníkov, zdieľať svoj obsah. napr. z blogu či sekcie Časté otázky.
Čo sú to sociálne médiá?
![marketing na sociálnych sieťach marketing na sociálnych sieťach](/resize/af/300/169/files/tvorba-eshopu/socialne-siete.jpeg)
Sociálne médiá síce nenahradia marketingovú stratégiu, ale dokážu vám pomôcť napr. napraviť zlú reputáciu ako v prípade reštaurácie Podolka v Prahe:
Sociálne média umožňujú zistiť, ako zákazník vníma hodnotu produktu. Táto hodnota je zvyčajne nižšia alebo vyššia ako realita. Ak zistíte, aký je reálny záujem o danú službu alebo produkt, môžete začať so sociálnym marketingom - presne viete, čo zákazníci potrebujú a hľadajú.
Marketing na sociálnych sieťach
Starostlivo si naplánujte všetky aktivity a stratégiu marketingu na sociálnych sieťach. Dnes máme k dispozícii nespočet publikačných nástrojov, ktoré vám pomôžu s distribúciou obsahu na sociálnej seti v správny čas,
Pamätajte, že sociálny marketing nepriamo ovplyvňuje určitú skupinu ľudí a vytvára u nej určité povedomie, ktoré časom vyústi do nákupu objednávky.