Propagácia www stránky

Propagácia www stránky - internetová reklama

Internetová reklama

Nestačí len mať dobrú web stránku, treba ju vedieť na internete spropagovať.
Návštevníci na váš web neprídu sami od seba.

 

Výhody reklamy na internete:

  • je lacnejšia oproti iným druhom reklamy,
  • môže si ju dovoliť aj malá, resp. začínajúca firma,
  • interaktivita je hlavným rozdielom medzi reklamou na internete a reklamou v klasických médiách,
  • návštevník sám rozhoduje, čomu bude venovať svoju pozornosť, je aktívnym príjemcom posolstva, na rozdiel od iných komunikačných médií,
  • internetovú reklamu možno výborne zacieliť na zvolený segment návštevníkov,
  • efekty plynúce z reklamy možno priebežne merať a vyhodnocovať,
  • ak zistíte, že reklamná kampaň je neefektívna, môžete ju hneď zastaviť, urobiť potrebné zmeny v nastaveniach kampane, atď.

 

Možnosti propagácie firmy a firemnej web stránky: 

  • internetové vyhľadávače
  • internetové katalógy
  • bannerová reklama
  • e-mail marketing
  • spriaznené www stránky
  • affiliate programy
  • odborné portály, odborné diskusie na Internete
  • microsite
  • advergaming
  • virálny marketing
  • sociálne siete
  • influenceri

 

Podnikanie a propagácia web stránky

Ak máte dostatok peňazí, môžete načasovať reklamnú kampaň súčasne na internete, aj v offline prostredí. Aké formy propagácie zvolíte, záleží od stanovených cieľov. 

 

Marketingové aktivity online a offline by mali byť:

  • integrované
  • navzájom sa podporovať
  • konzistentné
  • dobre načasované

 

Zostavte si plán marketingových aktivít:


Vaše marketingové aktivity by mali byť presne naplánované k určitému dátumu alebo k nejakej príležitosti. Ak je vaše podnikanie sezónne, časový harmonogram je nutnosťou.

  • Urobte si časový harmonogram marketingových aktivít v priebehu roka.
  • Stanovte dátum spustenia jednotlivých kampaní.
  • Definujte podrobný priebeh každej kampane a rozdeľte zodpovednosť za jednotlivé kompetencie.
  • Plánujte, koľko, aký druh tovaru a za akú cenu počas kampane predáte.
  • Zistite objem tovaru na sklade, prípadne doplňte zásoby, aby ste ho mali dosť a vyhli sa dlhším dodacím lehotám.
  • Využívajte pamätné dni a sviatky, reagujte na sezónny dopyt a aktuálne dianie. 

 

späť na stránku podnikanie

Predvoľby súkromia
Cookies používame na zlepšenie vašej návštevy tejto webovej stránky, analýzu jej výkonnosti a zhromažďovanie údajov o jej používaní. Na tento účel môžeme použiť nástroje a služby tretích strán a zhromaždené údaje sa môžu preniesť k partnerom v EÚ, USA alebo iných krajinách. Kliknutím na „Prijať všetky cookies“ vyjadrujete svoj súhlas s týmto spracovaním. Nižšie môžete nájsť podrobné informácie alebo upraviť svoje preferencie.

Zásady ochrany osobných údajov

Ukázať podrobnosti